reklama

Ženám k MDŽ

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Pravda

Na hviezdy sa večer zadívam,

zrkadlia sa v nich Tvoje oči,

vesmír sa vedno s nami točí

a ústa sú nemé.

Aj víno ma vie krásne opojiť

no nie tak, ako Tvoja krása,

keď pohľad hladí štíhlosť Tvojho pása

a ruky sú meravé.

O krutosti ma ľahko presvedčíš,

v láske vraj víťazia len šelmy dravé,

Ty odchádzaš s iným

a oči sú smutné.

Ako bájny Fénix vyrastiem z popola,

s tichým zabudnutím na nehu a krásu,

mysliac si naivne, že lásky nebolia

a srdce je boľavé.

Tak som spoznal pravdu

a ústa sú nemé

a ruky meravé

a oči sú smutné

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

a srdce boľavé.

Remienok

Dávno ma zmáha túžba nekonečná,

byť remienkom dámskej kabelky,

obopínať tesne prsník

raz veľký, raz neveľký.

Raz pravý, raz ľavý

skrytý pod hábom košieľky,

či inokedy blúzky priesvitnej,

mnou - remienkom pritisnutej,

na čosi krásne - úžasné.

A potom ešte snívať môžem

o dotyku nežnom s kožou, kože.

Michal Holováč

Michal Holováč

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Najskôr som len normálny, slobodný a bezúhonný občan SR.A potom asi ten, ktorého si pravda vybrala za priateľa a preto mu nepriatelia rastú ako huby po daždi. Predpokladám, že aj moje blogy obrastú, nie machom či hubami, ale zlobou, nenávisťou a hlavne nepochopením a nerozumom nepriateľov pravdy. Zoznam autorových rubrík:  Moc a politika (pollitrika)PoéziaSúkromnéVeci verejnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu