reklama

Potlesk hlupákov

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Potlesk hlupákov


- Ani sme sa netrápili veľa

a došlo aj na učiteľa.

Odučil si svoje štyri hodiny

a každú chvíľu mal dáke prázdniny.

Ako ja, úradník, sedím v úrade,

on bude sedieť v kabinete,

kontrolu mu spravím v plnej paráde,

ako rozjíma o holej - vete.

Ja nepracujem na zacenganie,

on si už zvykol na povel,

nemám o tejto práci ani zdanie,

no zákon mojim túžbam vyhovel.

Konečne!

Už budeš učiteľ pekne sedieť v škole,

po práci s deťmi, krásne do štvrtej

a liečiť si svoje - moje bôle

a snívať o skorej maske posmrtnej.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak sa Ti nepáči, tak choď!

Tí, čo sa písať nenaučili,

po uliciach chodia a úradoch práce

a radi by národ mučili.

Uteč učiteľ! Si nepotrebný!

Mne stačí minimum pedagóga,

som úradník, leňoch, či pán prevelebný

a vždy vytiahnem tie správne logá.

Učiteľ môj, kam sa derieš?

Ja - nedouk, pod krkom Ťa zvieram,

za moje známky v hárku, ma riadne s...

Ešte slovo a si dodýchal.

Dnes Ťa mám v hrsti

a viem už robiť súčty,

bezhlavo Ti pôjdem proti srsti

a vyrovnám si s tebou všetky účty.

Ach, Ty môj biedny učiteľ.

Ako keď dieťa od vrtochov fiká,

tak mne škola leží v žalúdku,

nepoznám učiteľské špecifiká,

však hlúposť, ma hladká po pupku. -

Michal Holováč

Michal Holováč

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Najskôr som len normálny, slobodný a bezúhonný občan SR.A potom asi ten, ktorého si pravda vybrala za priateľa a preto mu nepriatelia rastú ako huby po daždi. Predpokladám, že aj moje blogy obrastú, nie machom či hubami, ale zlobou, nenávisťou a hlavne nepochopením a nerozumom nepriateľov pravdy. Zoznam autorových rubrík:  Moc a politika (pollitrika)PoéziaSúkromnéVeci verejnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu