reklama

Môj útok na kresťanské cítenie alebo...

minúta po minúte s „boľševizmom", ktorý „musí byť zničený" Včerajší deň bol nádherný až do 18:53, kým mi neprišla krátka správa od diskutéra s nickom "a boľševizmus musí byť zničený" v znení: „ty primitívne boľševické h o v ä d o"  Krása, čo poviete?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

19:01 moja odpoveď

To si ako na to prišiel? Ty génius. Škoda, že si mi to nenapísal vo verejnej diskusii. 
Ale neboj sa, určite to vhodne niekde požijem. 
Jedného takého hrdinu som už poznal. Ten ma v roku 1989 chcel vešať, ako k u r v u červenú a keď som mu pripomenul, že od januára 1989, len vďaka mne, nie je aj on taká istá k u r v a červená, bolo po jeho hrdinstve. 

Poznal som veľmi veľa starších a starých nevzdelaných, ale prirodzene inteligentných ľudí a od viacerých z nich som počul takú múdrosť: "Chytil jedno h o u n o do zubov a nie a nie ho pustiť." 
Ale díki, že si sa ozval, aspoň nezabudnem, že ešte aj teraz takí existujú. 
Preto mi Ty nestojíš viac za pozornosť, génius.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

19:47 správa s poradový číslom 2

na uvedenom nemám čo meniť. 
bolo to pomenovanie ktoré ti patrí. 
to, že sa tu vyhrážaš ako boľševik, to, že urážaš ako boľševik, to, že píšeš ako boľševik bude tým, že boľševikom si. 
ja ťa vešať nemienim, ani biť ťa nemienim. prosto náš Pán to zakázal a ja to rešpektujem. nakoniec, ako tak na tvoj ksicht pozerám, ani niet čo na tebe biť. nenávisťou si vyschol ako ten v mauzóleu na červenej plóščadi. 
ale, pozor, brániť sa, to nám nezakázal. 
nepíšem verejne preto, lebo 3/3. ale na to ty nemáš čím prísť. 
dnes pred pred spaním poprosím nášho Pána Ježiša Krista, aby ti rozum osvietil, aby si pochopil, Koho si opľul. 
do kdh si kop, koľko chceš. 
pekný večer.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

21:01 moja druhá odpoveď Výzva!Napíš toto všetko zajtra, keď budeš mať tri bezplatné príspevky, vo verejnej diskusii, hrdina. Ja požiadam admína, aby to nechal tak a to nezmazal, nech to tam svieti ako Tvoja svätožiara. Ak to do 12,oo neurobíš Ty, zverejním to ja, s týmto prídavkom: Tento geroj tu už veľmi dlho otravuje a špiní diskusie.sme. Je to dosť aj na zrušenie diskusného konta. V ďalšom, najskôr na Teba podám trestné oznámenie. Buď si toho vedomý.

21:24 správa s poradovým číslom 3
keď vybavíš u súdrucha cenzora, že mi súdruch cenzor napíše krátku správu, že mi nevymaže, to, že som na tvoj primitívny útok na náboženské cítenie reagoval "boľševické hovädo" zverejním to. 
inak sa s tebou niet o čom baviť, pokým sa kresťanom neospravedlníš. 
česť! 
p.s. 
nezabúdaj, že útok na náboženské cítenie je trestný čin. 
veď aj preto ťa cenzor vymazal. 
on inak útoky na kresťanov, ktoré nie sú trestným činom nevymazáva. 

Na koniec ešte poznámka. V poslednej svojej správe už dal výplod svojho „ducha", resp. relígiou mäkčeného mozgu „bľševické h o v ä d o" do úvodzoviek. Hrdina, či zbabelec? Nech už je pravda čokoľvek, mohol by ešte vysvetliť, čím je to kresťanské cítenie vážnejšie, dôležitejšie, úprimnejšie, krajšie, či cennejšie ako cítenie prirodzene ľudské? Žeby tým, že slepým uctievaním modly sa človek vzdiali od reality až tak ďaleko ako ten, čo sa primitívne uráža, čo vo svojej zaslepenosti by možno dokázal aj zabíjať, ktorý sa dlho skrýva za nick „a boľševizmus musí byť zničený"?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Žeby len predsa sa tá pravda okolo mňa obšmietala? Kto vie?

Michal Holováč

Michal Holováč

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Najskôr som len normálny, slobodný a bezúhonný občan SR.A potom asi ten, ktorého si pravda vybrala za priateľa a preto mu nepriatelia rastú ako huby po daždi. Predpokladám, že aj moje blogy obrastú, nie machom či hubami, ale zlobou, nenávisťou a hlavne nepochopením a nerozumom nepriateľov pravdy. Zoznam autorových rubrík:  Moc a politika (pollitrika)PoéziaSúkromnéVeci verejnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu